ACEMA Credit Czech spouští novou reklamní kampaň s dronem Acemákem

Praha, 20. března 2023 - Přední český poskytovatel financování ACEMA Credit Czech spouští novou reklamní kampaň. Herec William Valerián a dron Acemák společně poukazují na využívání moderních technologií v prémiové nebankovce a představují její výhody oproti tradičním bankám.

ACEMA v uplynulém roce výrazně investovala do zavedení moderních technologií, které zejména živnostníkům a firmám ještě více zjednoduší a urychlí přístup k financování. „Sektor finančních služeb se dynamicky vyvíjí a využívání nejnovějších technologií je v dnešní době nutností. Z našich více než 20letých zkušeností dobře víme, že při výběru poskytovatele úvěru je jedním z klíčových parametrů rychlost získání finančních prostředků. V současné době využíváme technologie, které celý schvalovací proces výrazně urychlí,” uvádí Lukáš Zaňák, předseda představenstva společnosti ACEMA Czech Credit.

Využívání moderních technologií s sebou přineslo i potřebu změny v komunikaci značky ACEMA. Cílem nového komunikačního konceptu je nejen poukázat na technologické změny předního českého poskytovatele financování, ale také představit jeho hlavní výhody oproti tradičním bankám. Lukáš Zaňák k tomu doplňuje: „Schválení úvěru i samotné připsání peněz na účet klienta je u nás oproti tradičním bankám velmi rychlé. Peníze získají klienti obvykle do 48 hodin od podpisu úvěrové smlouvy. Sjednání úvěru je pro klienta časově méně náročné, protože schvalování probíhá v maximální možné míře automaticky bez jeho součinnosti.” ACEMA se profiluje jako prémiová finanční společnost, která se vymezuje vůči ostatním nebankovkám a je pro klienty první volbou po bankách. Proto je také jejím mottem „Když to nejde v bance, pomůže ACEMA”.

Návrh nového kreativního konceptu vznikl v rámci interního marketingového týmu a hlavním maskotem se stal dron Acemák. Ten je nedílnou součástí reklamních videospotů, online bannerů a dalších komunikačních kanálů společnosti. „Každý si pod pojmy jako moderní technologie, umělá inteligence nebo fintech může představit něco jiného. Proto jsme se rozhodli zábavnou formou přiblížit používané technologie právě dronem, kterému říkáme přátelsky Acemák,” vysvětluje Radek Janák, Brand Manager společnosti ACEMA Czech Credit. V reklamním videospotu vystupuje herec William Valerián z Klicperova divadla Hradec Králové. Během 65 vteřin sehraje pro řadu živnostníků a podnikatelů dobře známou scénu, ve které banka zájemci o úvěr zamítne jeho žádost nebo vyžaduje doložit spoustu zbytečných dokumentů. Situaci naštěstí zachrání dron Acemák, který bleskově vyřídí veškerou administrativu spojenou se sjednáním úvěru.

Reklamní videospot je připraven i ve zkrácené 20 vteřinové stopáži. Videa budou využívána v rámci kanálu YouTube, na stránkách online médií, na sociálních sítích společnosti a rovněž na webu acema.cz. Spuštění nových reklamních spotů je naplánováno na březen. Radek Janák dále doplňuje: „O produkci spotů se postaralo Content Studio mediálního domu Czech News Center, kde natáčení také probíhalo. Režie se ujala zkušená Martina Nosková. Na výrobě spotů se také dále podíleli například kameraman Tomáš Sovinský, střihač Adam Blaha, animátor David Hanuš a fotograf Filip Kopecký. Produkčně výstupy zaštítil Robin Trantina.” Kromě reklamních videospotů jsou připraveny i rádiové spoty ve stopážích 25 a 10 vteřin.

Poznámka pro editory:

ACEMA Czech Credit je ryze českou finanční společností, která působí na tuzemském trhu již od roku 2000. Od okamžiku svého založení společnost obsloužila více než 18 000 klientů a poskytla jim finanční pomoc v souhrnné výši přesahující 6,5 miliardy korun. ACEMA poskytuje dlouhodobě nejvýhodnější nebankovní financování na trhu nejen pro živnostníky a podnikatele. V roce 2018 zařadila České národní banky společnost ACEMA mezi licencované poskytovatele nebankovních úvěrů.

Rádi vám poradíme

Zavolejte nám nebo napište e-mail.

800 900 910 info@acema.cz
Zavolejte nám