844 505 555
Acema blogujeNavštívit blog
Klientská zónaVstup pro klienty

Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv

Praha, 11. června 2014

„Otočili se k Vám banky zády? Nezoufejte!“ hlásá Zdeněk Srstka na několika nových billboardech společnosti ACEMA Credit, nejvýznamnějšího českého poskytovatele nebankovních úvěrů. Textař ani kreativní ředitel však o práci nepřišli, naopak dostali pochvalu za nápaditý start kampaně, která apeluje na pozorné čtení úvěrových a jiných finančních smluv. Akce je koncipována jako soutěž pro vnímavé kolemjdoucí. Pravopisnou chybu totiž obsahuje pouze malé množství billboardů, zbytek je v pořádku. Kdo objeví nejvíce chybných exemplářů, může vyhrát televizi, bazén či fotbalový míč.

 

„Uspěchaná doba a neseriózní jednání finančních institucí bohužel vedou k tomu, že lidé se podepisují prakticky pod cokoliv. Až příliš důvěřují prodejcům, nečtou smlouvy a potom se nestačí divit. Proto jsme se rozhodli, že na problém upozorníme formou soutěže. Záměrně jsme přitom zvolili to nejzákeřnější prostředí: billboardy, kterých je všude záplava a které už dnes lidé sledují jen velmi povrchně. Odhalit chybu ve shodě přísudku s podmětem může být stejně snadné jako odhalit to, že vás někdo ‚bere na hůl‘. Stačí pozorně číst,“říká Petr Šíma, marketingový ředitel ACEMA Credit.

 

Soutěž s názvem Najdi chybu a vyhraj! probíhá po celé Praze do konce června. Lidé mohou zasílat své úlovky prostřednictvím facebookové stránky www.facebook.com/AcemaCredit. Vždy stačí na zeď či do zprávy vložit fotografii nebo adresu. Na vítěze čekají TV 50“ Panasonic, Marimex Bazén Tampa a oficiální míč MS ve fotbale 2014. Cílem kampaně je upozornit občany na stále častější zneužívání principu „co je psáno, to je dáno“ a přimět je k pozornému čtení smluv.

 

„Pověstní ‚kostlivci‘ se schovávají nejčastěji v poznámkách napsaných dostatečně malým písmem. Zejména starší lidé pak prakticky nemají šanci odhalit, že na ně někdo něco zkouší. Repertoár je velice pestrý: mimořádné poplatky, sleva platná pouze při splnění tvrdých podmínek či nemravná výše pokuty za odstoupení od smlouvy. Naše smlouvy nic takového neobsahují, s klienty jednáme férově a narovinu. Ostatně také proto si můžeme dovolit spustit tuto kampaň,“ říká Petr Šíma.

 

Tisková zpráva ke stažení v pdf

Další informace poskytne:

PETR ŠÍMA

Head of Marketing Department

 

ACEMA Credit Czech, a.s.

U Libeňského pivovaru 63/2

180 00 Praha 8

mob.: +420 734 448 893

tel.: +420 234 635 551

e-mail: sima@acema.cz

www.acema.cz

 

Společnost ACEMA Credit Czech, a.s. je nejvýznamnějším poskytovatelem zajištěných nebankovních úvěrů v ČR. Na českém trhu působí již od roku 2000 a za tu dobu si vybudovala velmi silnou pozici. V roce 2012 navíc společnost posílila vstupem zahraničního investora a zařadila se tak do významné finanční skupiny DS Group.