844 505 555
Acema blogujeNavštívit blog
Klientská zónaVstup pro klienty

ACEMA Credit testovala s úspěchem nové marketingové nástroje Seznamu.

02/21/13

Finanční společnost ACEMA Credit Czech, a. s. se společně s mediální agenturou Fragile media a za podpory konzultační agentury Etnetera Activate zúčastnila pilotního provozu nových marketingových nástrojů Seznamu, které hodnotí chování uživatelů na webu. Nová technologie přinesla nečekaný úspěch – reklama dokázala přivést za stejnou cenu dvojnásobný počet zákazníků a vyrovnala se tradičně úspěšnější reklamě ve vyhledávačích.

Jednička na českém trhu zajištěných nebankovních úvěrů společnost ACEMA Credit testovala na domovské stránce českého internetového gigantu společnosti Seznam.cz nový reklamní design společnosti využívající tváře známého herce Zdeňka Srstky.

V rámci testu se zkoušela nová technologie behaviorálně cílené reklamy. Behaviorální cílení na Seznamu funguje ve zkratce tak, že systém dokáže vyhodnotit podle vyhledávaných frází a navštívených webů to, zda je návštěvník např. student z Prahy či zájemce o půjčku. Na základě této informace pak zobrazuje pouze reklamu na produkty či služby, které mohou uživatele reálně zajímat.

Výsledky byly podle očekávání pozitivní – oproti standardní necílené kampani na Seznamu byla míra konverze tj. procento uživatelů, kteří si po kliknutí na inzerát pořídili danou službu, až o 75 % vyšší a cena za konverzi byla díky tomu třikrát nižší.“ Říká majitel Fragile Media Daniel Kafka, který je za kampaň odpovědný.

Behaviorální reklama se vyrovnala odkazům ve vyhledávačích

Výsledky testu

Míra prokliku (CTR) běžná kampaň

0,135%

Míra prokliku (CTR) behaviorální cílení

0,285%

Zvýšení konverzního poměru

+75%

Konečná cena za potenciálního zákazníka

-65%

Úspěch behaviorálně cílené reklamy ilustruje především skutečnost, že testovací kampaň se výkonností vyrovnala reklamě ve vyhledávači. Naše bannerová reklama na domovské stránce Seznamu byla tedy stejně úspěšná jako odkaz ve vyhledávači, jenž má oproti ní tu výhodu, že se zobrazuje pouze lidem, kteří již danou službu nebo zboží ve vyhledávači aktivně hledají.

Marketingový ředitel ACEMA Credit Petr Šíma k tomuto tématu poznamenává: „Využití nových marketingových nástrojů Seznamu se ukázalo být krokem správným směrem. Tím že nezobrazujeme naši reklamu lidem, kteří o ni nemají zájem, nastává win-win situace pro všechny zúčastněné: my se můžeme lépe soustředit na reálné zájemce o naše služby a zákazník se nemusí probírat reklamou, která jej reálně nezajímá.

S pozdravem

 

Vojtěch Sládek

Tiskový servis ACEMA


E-mail: pr@acema.cz
Mob: +420 737 704 967

www.acema.cz

Společnost ACEMA Credit Czech, a.s. je nejvýznamnějším poskytovatelem zajištěných nebankovních úvěrů v ČR. Na českém trhu působí již od roku 2000 a za tu dobu si vybudovala velmi silnou pozici. V roce 2012 navíc společnost posílila vstupem zahraničního investora a zařadila se tak do významné finanční skupiny DS Group.

 

Tisková zpráva ke stažení ve formátu .pdf